TiCk ToCk TiMeR


Monday 23 January 2012

The YeaR.......

2011........
that year is leaving...........
byk y aku dah misss sepanjang taon tuh..........n byk gak pnglmn baru aku + byk kwn baru aku dpt.......


taon 2011, byk mende  jadi.....tp xpe, coz
aku dpt blaja dr kesilapan sendirik....
aku ade pluang blaja dari ujian dan dugaan dlm hidop..
aku smpt blaja dari pengalaman diri...
dan...aku jugak byk  blaja dari pemerhatian (aku suke perhati kn orang).....


walao ape pon, x de mende y nk dikesal kn....mase lepas x ley nk di tarek balek dah....
kalo mase tuh di putar kn smule, aku rase, maken kucar-kacer laa jwb nye....hahahaa...
so, kwn2 skalian, pandang lah ke depan...
berfikir lah ke depan..........
berjuang lah untok mase depan.....hehehehe....... (ayat bajet gud2)...






sekarang dah masok taon y ke 23 aku idop... now i'm grown older!!!

serieszly  aku takot bile  umo maken tua...coz aku tao maken byk mende nk kene wat..
n maken besar tanggungjawab.......huuuuuuuu...
tp xpe, tuh kn lumrah hidop...life must go on...hehhheheee




sume org de psg tekad kn stiap kali maal hijrah n taon baru masihi nih......i'm not exception...
 ape cite2 + azam taon baru aku.........hurmm,...........nih fiz time nih aku terpikir kn mende2 cmnih......kalo kwn2 y rapat dgn aku tao, confirm diorg wt sujud syukor tgok kwn dier nye statement........ape azam aku ???
nk kurang kn berpoye + nk kurang kn membuang mase ( slmt tggl game + korea ++++++ )  untuok ape??? untok study aku......tp rase nye cm payah jep....hahaha
insya ALLAH.....................................................

No comments:

Post a Comment